понедельник, 13 января 2020 г.

DIVOVI DOBRA I ZLA DOWNLOAD

Epizoda je super, radjena po shemi na sadasnji LOTR i to mi se dopada. Prosto je neverovatno da jedna takva epizoda zraci istom snagom kako kad je objavljena tako i danas. Brzi izbornik Popis recenzija Popis komentara Statistika Dodatna statistika Recenzije koje nisam komentirao. Kada se prica o ovom serijalu kao i o Divovima i mnogim drugima, onda se svi ljubitelji stripa, a pogotovo Zagora, trebaju ustati i pokloniti se BT BP 1 Ocjena: Bilo, ne ponovilo se. Da sam ocenjivao ovu epizode pre nekih petnaest godina, dao bih joj sve desetke. divovi dobra i zla

Uploader: Kazill
Date Added: 8 March 2016
File Size: 47.8 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 14138
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Po meni je komotno mogla da stane u 2 epizode nego u 3 kao sto je uradjeno. Likovi su i u ono malo vremena prikazani odlicno, svaki lik kojeg je kasnije Donatelli crtao sam usporedjivao sa ovima iz ove trilogije.

Tako da visoka 9-tka. Sve je toliko zbrzano da covjek ne stigne ni reagovati na jednu glupost prije nego sto je druga zamjeni.

divovi dobra i zla

Kasnije sam nabavio i ostala 2 nastavka i epizoda je stvarno fenomenalna. Kao klincu ovo mi je bila kultna epizoda, covjece fantazija u Zagoru, to se trazilo! BT DC Ocjena: Sjecam se da sam je prvi put procitao u ratu, trebalo je 7 godina da ih nabavim. Aki nista drugo vredi zbog Cika koji mi je bio jako smesan u ovoj epizodi Od ovog se mogla napraviti odiseja a ne samo strip od, kad se sve skupa zbroji, 2 sveske.

Pa gdje su npr. Jako dobra prica sa neobicnom pricom za to vrijeme serijala. Sveti gral jednog klinca koji je odrastao na Zagoru. Ja sam svjestan kultnog statusa ove price. Tolkien je napisao kultni roman "Lords of the rings".

Pin on Kimonos Art Center Comics Workshop

Epizoda je super, radjena po shemi na sadasnji LOTR i to mi se dopada. U mom svijetu ovo je sranje. Super prica, za one kojima ne smeta fantazija, i to sto su dosta pozajmili iz LOTR-a. Naslovnica vrlo lepo uradjena i po meni zasluzuje cistu Naravno ako volite Zagora i fantasy.

Puno bolji je Bosellijev Princ vilenjaka.

Definitivno ogroman uticaj mozda i prevelik Gospodarom,ali kao klinac kad sam prvi put procitao sve tri epizode iskreno,nisam ni znao za Tolkien-a,tako da mi je tada ovo bio vrhunac! Vrlo dobar strip sa solidnim zapletom i dobrom radnjom. Predivna posveta LOTR-u, ali originalna na svoj nacin.

divovi dobra i zla

Citao sam ih jedno 10 puta i uvijek sa istim odusevljenjem! Prethodnici sve rekli pa da se ne ponavlja. Najnovije Vijesti Batman Day O tome svjedoci i upadljivo los scenario. Bilo je tu materijala za nastavaka. Uz njega sam dobio jos nekoliko stripova i citavu noc do nekih 6 sati ujutro sam ih citao na racunalu. Sada je situacija daleko drugacija.

Sjecam se kad sam bio star 9,10 godina i najbolji prijatelj mi je pricao da ima epizodu u kojoj Zagor umire i u kojoj se bori protiv vojske kostura. Ipak trudim se biti objektivan. Sve u svemu - strip za djecu.

Zagor NEZS 001 - Divovi dobra i zla (u boji)(ZS & Emeri)(10 MB)

Znaci nema tu ni truna nostalgije koja moze spasiti ovu katastrofu. I ove su isforsirane. Do tada to je bila najisfantaziranija epizoda u serijalu Zagora.

divovi dobra i zla

Комментариев нет:

Отправить комментарий